مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:052015-11-25ورزشي

رحیمی: تمدید قرارداد تارتار در چارچوب برنامه راه آهن است


تهران / خبرگزاری صدا و سیما /ورزشی 1111 1394/09/04 مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت:باشگاه برنامه ای 5 ساله را در قالب نام راه آهن 1400 تهیه کرده که بر اساس مولفه های مشترک با دیدگاههای فنی تارتار با این مربی قراردادی 5 ساله را منعقد نمودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت باشگاه راه آهن علیرضا رحیمی گفت: از روز اول تلاش داشتیم برای باشگاه برنامه ای 5 ساله را تهیه کنیم و کیانیان مالک باشگاه از همان بدو امر مخالف روزمره گی بود و خواستار نگاه بلندمدتی برای باشگاه بوده و هست و با توجه به مسائلی که پیش از فصل رخ داد و تیم خیلی دیر تحویل هلدینگ یزدان شد فرصتی وجود نداشت تا بتوانیم برنامه دلخواه را آغاز کنیم.

وی در ادامه گفت:در طول چهار ماه اخیر یک تیم کارشناسی برنامه ای 5 ساله را تهیه کردند که کار تهیه و تدوین آن به تازگی خاتمه یافته و شامل یک نیم فصل آزمایشی و 5 فصل کامل است که از آغاز نیم فصل دوم عملیاتی می شود.

از همان ابتدای حضور مهدی تارتار طبق خواسته مالک باشگاه و هیات مدیره از این مربی خواستیم برنامه 5 ساله ای به ما بدهد تا ببینیم نگاه او چقدر به برنامه مورد نظر باشگاه نزدیک است.

خوشبختانه وقتی نزدیکی نگاه دو طرف را در مسائل فنی دیدیم با این مربی قرارداد خود را به مدت 5 فصل تمدید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: تمدید قرارداد تارتار در چارچوب برنامه راه آهن است

رحیمی: تمدید قرارداد تارتار در چارچوب برنامه راه آهن است