مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 14:012015-11-25سياسي

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد: 3500 زوج مشهدی عضو باشگاه باهم می شوند


قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: تاکنون ثبت نام 803 زوج برای شرکت در برنامه باشگاه اجتماعی همسران مشهدی قطعی شده و پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، جعفر رییسیان زاده ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اجرای طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان باهم اظهار کرد: شهر مشهد دارای فرصت های مناسبی در حوزه کارشناسان خانواده بوده و طرح های مختلفی نیز در این حوزه در مشهد اجرا شده است.

وی ادامه داد: ما پیش از آغاز اجرای طرح باهم ، طرح های قبلی حوزه خانواده که در مشهد و حتی در سطح ملی اجرا شده بود را رصد کرده و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و به یک آسیب شناسی در این حوزه پرداختیم تا نقاط ضعف و قوت طرح های دیگر را بشناسیم.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه برای اجرای این طرح، اتاق فکری متشکل از کارشناسان حوزه های مرتبط تشکیل شده است، گفت: ما در ابتدا به یک طرح اولیه رسیده و این طرح را برای کارشناسان حوزه خانواده در سطح کشور ارسال کردیم که ماحصل تمام مشورت ها و فعالیت های کارشناسی، طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی یا باهم بود.

وی با اشاره به مخاطبان این باشگاه گفت: مخاطبان این باشگاه زوجینی هستند که در دوران عقد و یا سال اول زندگی مشترک به سر می برند زیرا بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد: 3500 زوج مشهدی عضو باشگاه باهم می شوند

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد: 3500 زوج مشهدی عضو باشگاه باهم می شوند