مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 21:162015-11-25سياسي

مشاور وزیر کشور در امور زنان: باید نسلی توانمند تربیت کنیم


مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: باید نسلی توانمند تربیت کنیم تا مجبور به توانمندسازی دیرهنگام نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، فهمیه فرهمندپور شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح مراکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اشاره به افزایش آمار زنان سرپرست خانوار اظهارکرد: متأسفانه به دلایل مختلف شاهد افزایش روزافزون آمار زنان سرپرست خانوار هستیم.

وی در ادامه افزود: زمینه های مختلفی از جمله طلاق، بدسرپرستی همسر، زندانی شدن همسر و معتاد شدن همسر برای افزایش زنان سرپرست خانوار وجود دارد که بالا رفتن سن ازدواج نیز یکی از مهمترین این دلایل است؛ بنابراین باید تلاش اساسی و زیربنایی برای مدیریت و کنترل روند افزایشی زنان سرپرست خانوار انجام شود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای جلوگیری از افزایش آمار زنان سرپرست خانوار جلوگیری از افزایش آمار طلاق، اعتیاد، زندانی شدن سرپرست اصلی خانوار است که این موارد با ایجاد بسترهای فرهنگی مناسب راهگشای این مشکل است.

وی با مقایسه هرم سنی مردان و زنان سرپرست خانوار گفت: باید به این نکته مهم توجه شود که بیشترین تراکم سنی مردان سرپرست بین 35 تا 45 سال است و این در حالی است که تراکم سنی زنان سرپرست خانوار در ایران بالای 50 سال است که باعث به وجود آمدن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر کشور در امور زنان: باید نسلی توانمند تربیت کنیم

مشاور وزیر کشور در امور زنان: باید نسلی توانمند تربیت کنیم