مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 11:052015-11-27سياسي

نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت دسته جمعی با حضور ایران


نشست روسا و نمایندگان پارلمانی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت دسته جمعی با موضوع مبارزه با تروریسم با حضور جمهوری اسلامی ایران در سن پترزبورگ روسیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از سن پترزبورگ ، علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اینکه رویکرد دوگانه غرب در موضوع تروریسم دامان طراحان و مجریان چنین سناریوهای غیرانسانی و غیراخلاقی را نیز خواهد گرفت ، افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قربانی تروریسم آماده است تا از تمام ظرفیت های خود از جمله ظرفیت های پارلمانی برای همکاری با کشورها ، نهادها و مجامع منطقه ای و بین المللی استفاده کند.

سرگی ناریشکین رییس دومای دولتی روسیه نیز در این نشست گفت: افزایش خطر تروریسم امروزه به گونه ای است که لازم است همه کشورها برای نابودی این پدیده با یکدیگر متحد شوند.

نشست دو روزه مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت دسته جمعی متشکل از کشورهای روسیه ، بلاروس ، قزاقستان ، قرقیزستان ، ارمنستان ، تاجیکستان و اعضای ناظر آن شامل جمهوری اسلامی ایران ، افغانستان ، صربستان و پاکستان امروز در روسیه به کار خود پایان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت دسته جمعی با حضور ایران

نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت دسته جمعی با حضور ایران