مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 20:102015-11-27بين الملل

عناوین خبری پایگاه اینترنتی العالم


1 - روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز جمعه نوشت: اسراییل در چند هفته آینده دفتر نمایندگی دیپلماتیک خود را در ابوظبی پایتخت امارات بازخواهد کرد .

2 - فراکسیون بدر خواستار احضار سفیر ترکیه در بغداد و اعتراض شدید اللحن وزارت خارجه عراق به وی شد.

3 - یک جوان 25 ساله فلسطینی امروز جمعه با خودروی خود دو نظامی صهیونیست را در نزدیک شهرک صهیونیست نشین کفار ادمیم در شرق شهر اشغالی قدس زیر گرفت و آنها را زخمی کرد.

4 - تدابیر امنیتی دولت عراق تروریست های داعش را از وارد کردن مواد منفجره به بغداد پایتخت این کشور بازداشته است اما عناصر این گروه در تازه ترین شگرد خود مواد منفجره تی ان تی را در عروسک ها جاسازی کرده و تلاش کردند تا آن را وارد بغداد کنند.

5 - محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از استقرار سامانه دفاع موشکی quotation mark اس 400 quotation mark روسیه در خاک سوریه گفتند: این امر قواعد بازی را تغییر داد و خطری بزرگ برای منافع اسراییل به شمار می رود.

6 - نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن افزودند: در این عملیات دهها تن از عناصر القاعده و مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند 7 - سازمان عفو بین الملل درباره احتمال اعدام دهها نفر در عربستان از جمله به اتهام شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز ضد دولتی هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناوین خبری پایگاه اینترنتی العالم

عناوین خبری پایگاه اینترنتی العالم