مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آذر 1394 ساعت 22:102015-11-27بين الملل

پیام هفتگی اوباما: حملات پاریس باعث نشد تا آمریکا آغوش خود را بر پناهجویان ببندد


رییس جمهور آمریکا در پیام هفتگی خود به مردم کشورش گفت حملات پاریس باعث نشده اند که ما آغوش خود را بر پناهجویان ببندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید؛ باراک اوباما گفت در هزار و ششصت و بیست، شماری اندک از افرادی که از تعقیب قضایی و خشونت در سرزمین خود گریخته بودند، وارد این کشور شدند.

نزدیک به چهارصد سال دیگر، ما این بخش از تاریخ آمریکا را گرامی می داریم و به مردان و زنانی که به آنان در زمان نیاز کمک کرده بودند، ابراز احترام می کنیم.

وی گفت عید شکرگزاری زمانی برای غذا و فوتبال است ولی زمان آن نیز هست که به دیگران نیز کمک رسانی شود، به یاد داشته باشیم که صرف نظر از وضعیتی که داریم، همه ما چیزهایی برای سپاسگزاری کردن داریم، شاید این موضوع سلامت، ورود فرزند خانواده به مرحله ای دیگر، شاید شغلی جدیدی باشد که مدت ها در انتظارش بودیم.

رییس جمهور آمریکا گفت شکی نیست که هر آمریکایی می تواند شکر گزار زندگی در کشوری باشد که براساس این باور ساخته شده است که همه ما یکسان خلق شده ایم.

به عنوان رییس جمهور نیز من شکرگزارم که شاهد بهتر شدن هر روزه آمریکا باشم، شجاعت نیروهای نظامی و کهنه سربازان ما و ایستادگی خانواده ها ما و خوبی مردم عادی ما که این کشور را خانه خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هفتگی اوباما: حملات پاریس باعث نشد تا آمریکا آغوش خود را بر پناهجویان ببندد

پیام هفتگی اوباما: حملات پاریس باعث نشد تا آمریکا آغوش خود را بر پناهجویان ببندد