مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 10:412015-11-28دانش

فرصت ها و تهدیدهای خصوصی سازی در حوزه آموزش و پرورش


دومین نشست کمیسیون تعلیم وتربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با موضوع " خصوصی سازی در حوزه آموزش و پرورش(فرصت ها و تهدیدها)" روزچهار شنبه 1394/9/4 در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛" به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای این جلسه علم الهدی رییس کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متعاقب جلسه نخست کمیسیون تعلیم و تربیت پیرامون موضوع خصوصی سازی در حوزه آموزش و پرورش، دیداری با دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش انجام شد و نظرات مثبت ایشان پیرامون این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت در ادامه این جلسه علی اصغر پور عزت، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، طرح تحقیقاتی خود پیرامون نقد مبانی مدیریتی خصوصی سازی آموزش و پرورش را ارائه داد.

در این طرح تحقیقاتی با اشاره به نظریات مدیریتی رایج در عرصه تعلیم و تربیت و پیشینه این نظریات از منظر تاریخی، اقتصادی و .

موضوع خصوصی سازی آموزش و پرورش و نحوه جلب مشارکت مردمی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفته است.

پس از ارائه این طرح تحقیقاتی اعضا به بیان نظرات خود پرداختند، که اهم آن به شرح ذیل است: تفاوت جلب مشارکت مردمی وخصوصی سازی، تولید یک نظریه بومی برای مدیریت آموزش و پرورش، ساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ها و تهدیدهای خصوصی سازی در حوزه آموزش و پرورش

فرصت ها و تهدیدهای خصوصی سازی در حوزه آموزش و پرورش