مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 13:102015-11-28سياسي

امیدواری برای تغییر چهره مردانه مجلس


در صورت فراهم شدن شرایط لازم می توان انتظار داشت زنانی که به درجه ای از خودباوری نسبت به توانایی های خود رسیده اند به عنوان کاندیدای مجلس حضور بیشتری داشته باشند و پس از کسب آرای لازم شرایطی به وجود آید که چهره مردانه محض مجلس تغییر یابد.

- فخرالسادات محتشمی پور در گفت وگو با خبرنگار سرویس زنان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: اگر مجلس شورای اسلامی را خانه ملت می دانیم باید اقشار مختلف آن اعم از زن و مرد و پیر و جوان نمایندگان قابل قبولی را در مجلس دهم داشته باشند.

مدیرکل اسبق امور بانوان وزارت کشور با تاکید بر ضرورت مشارکت زنان در عرصه های مختلف گفت: ضرورت دارد زنان به عنوان نیمی از جامعه ایران همپای مردان در حوزه های مختلف حضور داشته باشند.

خوشبختانه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی زنان مشارکت قابل قبولی دارند ولی با کمال تاسف در رتبه های جهانی وضعیت ایران در حوزه مشارکت اقتصادی و سیاسی به هیچ وجه خوب نیست.

چنین شرایطی نشان دهنده آن است که تعادل لازم در زمینه مشارکت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی و زمینه سازی برای مشارکت سیاسی و اقتصادی زنان کم بوده است، اظهار کرد: آنچه موجب تاسف بیشتر ما می شود این است که زنان در عرصه های سیاسی و اقتصادی در کشور توانمندی دارند اما به علت مهیانبودن برخی شرایط نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای تغییر چهره مردانه مجلس

امیدواری برای تغییر چهره مردانه مجلس