مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 14:002015-11-28ورزشي

سرمربی استقلال اهواز: هم اکنون گوآردیولا هستم


سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: وقتی تیمم می بازد به من شعار حیا کن رها کن می دهند ولی وقتی تیم می برد به من لقب گوآردیولا می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم فوتبال راه آهن گفت: هر چه به نیم فصل لیگ برتر فوتبال نزدیک می شویم جدول مسابقات شکل بهتری را پیدا می کند چرا که بازی ها حساس تر می شود و برخی تیم ها مانند تیم ما در پی تثبیت خودشان در جایگاه جدول رده بندی و برخی دیگر هم به دنبال جدا شدن از انتهای جدول هستند.

وی گفت: فردا بازی حساسی مقابل تیم راه آهن داریم و تمام تمرکز ما بر روی سه امتیاز بازی است.

هدف اصلی ما در لیگ پانزدهم کسب سهمیه برای حضور در رقابت های آسیایی است چرا که در ادوار گذشته لیگ برتر در تیم های فولاد و صبا این کار را کرده ام.

ویسی در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: شاید یک یا دو بازیکن به تیم اضافه شود اما مهم این است که با همین بازیکنان جوان رقابت ها را ادامه می دهیم، معتقدم بازیکنان فعلی تیم با انگیزه بالا شایستگی خود را در لیگ برتر به اثبات رسانده اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال گفت: تعطیلات مکرر باعث خستگی شده است چرا که تیمی مانند استقلال اهواز وقتی 25 روز را تعطیل باشد و تنها دو بازی برگزار کند، احتمال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی استقلال اهواز: هم اکنون گوآردیولا هستم

سرمربی استقلال اهواز: هم اکنون گوآردیولا هستم