مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 14:412015-11-28سياسي

رییس ستاد عتبات عالیات بافق: کاروان پیاده اربعین حسینی عازم نجف اشرف می شود


عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در قالب کاروان پیاده اربعین از بافق راهی نجف شد.

- حجت الااسلام سید علی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: 85 نفر از شهرستان بافق در کاروان پیاده اربعین حسینی ثبت نام کرده اند و سفر 14 روزه آنها در میان استقبال پرشور مردم ولایی بافق آغاز شد.

مدیر کاروان پیاده اربعین بافق عنوان کرد: در این سفر معنوی، قشر جوان، نوجوان، دانشجو و طلاب بیش از دیگر اقشار جامعه حضور دارند و در این بین، چند روحانی نیز کاروان پیاده را همراهی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ابتدا وارد نجف اشرف می شود و پس از دو روز زیارت مضجع شریف نخستین پیشوای شیعیان و سایر اماکن زیارتی نجف اشرف، دل به دریای عاشقان و محبان سید و سالار شهیدان می زند و مسیر 82 کیلومتری نجفت تا کربلای معلی را به مدت پنج روز با پای پیاده طی می کند.

طباطبایی تصریح کرد: در این سفر پنج روزه، مراسم سخنرانی، قرائت ادعیه متناسب با این ایام، عزاداری سید و سالار شهیدان و زیارت عاشورا، در اوقات استراحت به ویژه شب هنگام برگزار می شود.

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان بافق از اقامت چهار روزه کاروانیان در کربلای معلی خبر داد و بیان کرد: در این ایام به ویژه در روز اربعین حسینی، کاروان پیاده بافق در بین الحرمین و اماکن مذهبی کربلا، ویژه برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد عتبات عالیات بافق: کاروان پیاده اربعین حسینی عازم نجف اشرف می شود

رییس ستاد عتبات عالیات بافق: کاروان پیاده اربعین حسینی عازم نجف اشرف می شود