مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 09:012015-11-29سياسي

حضور ایران در منطقه آسیای مرکزی رسما از سوی OCA ابلاغ شد


از سوی شورای المپیک آسیا و فدراسیون غرب آسیا حضور ایران در زون آسیای مرکزی رسما ابلاغ شد.

- " و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، بنا به درخواست کمیته ملی المپیک در حاشیه میزبانی اجلاس شورای المپیک آسیا در تهران و پیگیری رسمی در نشست شورای المپیک آسیا در عشق آباد، انتقال ایران از غرب آسیا و حضور در زون آسیای مرکزی طی نامه ای به رییس کمیته ملی المپیک کشورمان رسما ابلاغ شد.

در متن نامه حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا خطاب به شیخ طلال فهد الصباح رییس فدراسیون غرب آسیا آمده است: لطفا مراتب تقدیر و تشکر شورای المپیک آسیا را بپذیرید ضمن آنکه این افتخار را دارم که به اطلاعتان برسانم که طی برگزاری سی و چهارمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا مورخ 15 و 16 سپتامبر 2015 در عشق آباد، اجماعا تصمیم برآن شد که کمیته ملی المپیک افغانستان از منطقه جنوب آسیا و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از منطقه غرب آسیا به منطقه آسیای مرکزی منتقل شوند.

باعث کمال امتنان خواهد بود اقدامات لازم برای خارج نمودن کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از منطقه غرب آسیا انجام شود.

با تشکر حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیا همچنین رییس فدراسیون غرب آسیا در پاسخ به این نامه مبنی بر تغییر زون ایران از غرب آسیا به آسیای مرکزی با ارسال نامه ای به کیومرث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در منطقه آسیای مرکزی رسما از سوی OCA ابلاغ شد

حضور ایران در منطقه آسیای مرکزی رسما از سوی OCA ابلاغ شد