مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 11:012015-11-29ورزشي

نبرد ذوب آهن و پدیده با خاطره شیرین کسب سهمیه آسیایی


تیم فوتبال ذوب آهن بعد از رسیدن به فینال جام حذفی باید در فکر حفظ جایگاه خودش در بین 3 تیم صدر جدولی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ذوب آهن و یحیی گل محمدی بعد از صعود به بازی فینال رقابت های جام حذفی خیالشان از این مسابقات راحت شد و از این هفته با روحیه بهتری مسابقات لیگ را ادامه خواهند داد.

نماینده فوتبال اصفهان در رقابتی فشرده با تیم های سپاهان و سایپا بر روی پله سوم جدول رده بندی قرار گرفته و با کسب برد در مقابل پدیده مشهد می تواند جایگاه خودش را در بین 3 تیم مدعی صدر جدول حفظ کند.

البته نمایند هفوتبال مشهد با حضور رضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم خوب در این چند هفته گذشته بوده و مطمئنا برای نباختن به اصفهان سفر کرده است ولی شاگردان یحیی گل محمدی هم در خانه تیمی خطرناک هستند و برای کسب 3 امتیاز برنامه ریزی کرده اند.

پدیده یادآور سهمیه ذوب اهن هر چند که در نیم فصل اول لیگ قبلی نتایج آنچنان خوبی کسب نکرد اما شاگردان یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم متحول شدند و در نهایت بر روی پله چهارم جدول لیگ قرار گرفتند.

اما بازی اخر ذوب آهن در شهر مشهد برگزار شد و شاگردان گل محمدی به حداقل یک امتیاز احتیاج داشتند تا عنوان چهارمی خودشان را در لیگ تثبیت کنند که همین اتفاق هم افتاد و نتیجه تساوی بدون گل جایگاه ذوب آهن را در جدول لیگ تثبیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد ذوب آهن و پدیده با خاطره شیرین کسب سهمیه آسیایی

نبرد ذوب آهن و پدیده با خاطره شیرین کسب سهمیه آسیایی