مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 01:052015-11-29ورزشي

کفاشیان: مجبورشدم درمهمانی تیپ هندی بزنم اما هنرپیشه بالیوود ندیدم


یک مهمانی درهتل برگزار شد که در این جشن اکثر حضار و مهمانان زمانی که قصد حضور در این مهمانی را داشتند باید با تیپ هندی در این مراسم حاضر می شدند و این تیپ فقط منحصر به من نبود.

- کفاشیان: مجبورشدم درمهمانی تیپ هندی بزنم اما هنرپیشه بالیوود ندیدم " یک مهمانی درهتل برگزار شد که در این جشن اکثر حضار و مهمانان زمانی که قصد حضور در این مهمانی را داشتند باید با تیپ هندی در این مراسم حاضر می شدند و این تیپ فقط منحصر به من نبود.

کد خبر: 550957 تاریخ انتشار: 09 آذر 1394 - 01:06 - 30 November 2015 رییس فدراسیون فوتبال بعد از پایان مراسم برترین های فوتبال قاره از درو شدن جوایز توسط ژاپنی ها که در هیچ رده ای مقام قهرمانی نداشتند، انتقاد کرد.

نایب رییس کنفدراسیون آسیا گفت: به نظرم امسال در جوایز اهدا شده به ژاپنی ها در مراسم انتخاب بهترین های سال آسیا یک مقدار زیاده روی شد!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، علی کفاشیان یکی از نواب رییس AFC بود و مجبور شد یکی از جوایز پرتعداد ژاپنی ها را تقدیم همتای چشم بادامی اش کند.

هرچند که در این مراسم دست فوتبال ایران برای چندمین سال پیاپی از کسب عناوین برتر خالی ماند اما کفاشیان از این موضوع ناراحت نیست!در مراسم انتخاب برترین های سال آسیا برخلاف سال های گذشته کلی خوش تیپ بودید و انگار آماده بودید که برای دریافت جایزه روی سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: مجبورشدم درمهمانی تیپ هندی بزنم اما هنرپیشه بالیوود ندیدم

کفاشیان: مجبورشدم درمهمانی تیپ هندی بزنم اما هنرپیشه بالیوود ندیدم