مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 10:102015-11-30اقتصادي

خودروسازان برای جلب اعتماد مردم خدمات پس از فروش مناسب ارائه کنند


یک عضو کیمسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه خودروسازان باید اعتماد مردم را برگردانند گفت: در شرایطی که مردم خودروهایی را با سود 16 درصد و با قبول شرایطی همچون دریافت خودرو بعد از یک ماه پذیرفتند لازم است خودروسازان برای بازگرداندن اعتماد مردم .

- یک عضو کیمسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه خودروسازان باید اعتماد مردم را برگردانند گفت: در شرایطی که مردم خودروهایی را با سود 16 درصد و با قبول شرایطی همچون دریافت خودرو بعد از یک ماه پذیرفتند لازم است خودروسازان برای بازگرداندن اعتماد مردم تسهیلاتی همچون خدمات پس از فروش مناسب را در نظر گیرند.

حسین گروسی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا ، باتاکید بر اینکه وام 25 میلیونی برای خرید خودرو باعث افزایش توان خرید مردم و کمک به تولید کنندگان شده است گفت: این حرکت خوب باید برای تمامی محصولات ایرانی وجود داشته باشد به طوری که مثلا به جوانان در شرف ازدواج وام 15 میلیونی برای خرید کالای ایرانی بدهند تا ضمن تزریق پول به جامعه به تولید کننده نیز کمک شود.

وی با بیان اینکه عطای وامی برابر 70 درصد قیمت خودرو امری مرسوم در دنیا است گفت: در دنیا به ازای 70 درصد قیمت خودرو به مردم وام می دهند تا بتوانند خودرو بخرند با این تفاوت که سود این وام ها دو تا سه درصد است اما در ایران سود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان برای جلب اعتماد مردم خدمات پس از فروش مناسب ارائه کنند

خودروسازان برای جلب اعتماد مردم خدمات پس از فروش مناسب ارائه کنند