مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:402015-11-30بين الملل

المنار/فلسطینی ها سالروز ابراز همبستگی با ملت فلسطین را گرامی داشتند


فلسطینی ها در سرزمینهای اشغالی، روز جهانی ابراز همبستگی با ملت فلسطین را که شصت و هشتمین سالگرد تقسیم فلسطین است در میان درگیری ها با نیروهای اشغالگر صهیونیست و عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد در قدس اشغالی گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار ، فلسطینیان با برگزاری راهپیمایی و درگیری با نظامیان اشغالگر صهیونیست روز جهانی ابراز همبستگی با فلسطینیان را گرامی داشتند.

دیب حورانی خبرنگار المنار در فلسطین اشغالی در گزارشی گفت راهپیمایی ها دیروز پس از نماز ظهر به سمت نقاط تماس با نیروهای اشغالگر در نزدیکی موانع نظامی و شهرکهای صهیونیست نشین آغاز شد.

راهپیمایان بر حق فلسطینیان در همه سرزمین فلسطین تأکید و با حضور اشغالگران و استعمارگران صهیونیست در سرزمین فلسطین مخالفت کردند.

مصطفی برغوثی دبیر کل تشکل موسوم به ابتکار ملی فلسطیه گفت : ما تظاهرات می کنیم تا بگوییم انتفاضه ادامه دارد و کوتاه نخواهیم آمد و در برابر سرکوبگری اسراییل نیز درهم نخواهیم شکستو ما ملتی هستیم که تصمیم گرفته ایم به آزادی برسیم و خواهیم رسید.

این ابراز همبستگی جهانی مهر تأییدی بر سخنان نلسون ماندلاست که گفت آرمان فلسطین نخستین آرمان انسانی و اخلاقی در عصر کنونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المنار/فلسطینی ها سالروز ابراز همبستگی با ملت فلسطین را گرامی داشتند

المنار/فلسطینی ها سالروز ابراز همبستگی با ملت فلسطین را گرامی داشتند