مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 16:052015-11-30اقتصادي

برای معضل سد گتوند باید به یک راه حل نهایی رسید


در خصوص معضل سد گتوند و تاثیر منفی آن بر کیفیت رودخانه کارون باید به یک راه حل نهایی رسید و این امر باید در استان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، عبدالحسن مقتدایی در چهل و دومین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون که در محل سازمان آب و برق خوزستان تشکیل شد، افزود: در خصوص بحث ریزگردها باید گفت که هیچ قراردادی امضا نمی شود مگر آنکه با استان هماهنگی شود.

مقتدایی به جلسه اخیر شورای عالی آب کشور، اشاره و خاطرنشان کرد: موضوع تامین منابع مالی برای ساماندهی وضعیت آب شهرهای استان و همچنین تصفیه خانه های فاضلاب استان در جلسه هفته گذشته در وزارت نیرو نهایی شد و محل تأمین منابع نیز مشخص شده است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: تعهدات این شورا باید به جد پیگیری و انجام شود و همچنین هفت زیرگروه فرعی در شهرستان ها نیز باید با داشتن برنامه ریزی متناسب با معضلات و مشکلات در منطقه به فعالیت بپردازند و گزارش عملکرد آنان نیز با دقت بررسی شود.

استاندار خوزستان از مجموعه کشت و صنعت نیشکر، بیمارستان فاطمه زهرا (س)، پتروشیمی و پالایشگاه آبادان که سیستم تصفیه پساب فاضلاب راه اندازی کرده اند، قدردانی کرد و به صنایعی نیز که کم کاری کرده اند تذکر جدی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای معضل سد گتوند باید به یک راه حل نهایی رسید

برای معضل سد گتوند باید به یک راه حل نهایی رسید