مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 16:262015-11-30ورزشي

گلزنی حسن زاده در غیاب کاوه؛ غریبی هم به جمع مصدومان پدیده پیوست


با غیبت کاوه رضایی مسعود حسن زاده از ابتدا در ترکیب ذوب آهن قرار گرفته بود و موفق شد تک گل تیمش را هم در نیمه نخست به ثمر برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حواشی نیمه نخست دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس به شرح زیر است: این دیدار در هوای مطلوب پاییزی و در چمن نسبتا نامطلوب فولادشهر برگزار شد.

به دلیل اینکه این دیدار در روز میانی و غیر تعطیل هفته برگزار شد تعداد اندکی از تماشاگران برای تماشای دیدار به ورزشگاه آمده بودند.

در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی پرچم سیاه عزای سیدالشهدا در ورزشگاه فولادشهر برافراشته شده بود.

پیش از آغاز دیدار رشید مظاهری و میلاد غریبی بازیکنان گچسارانی ذوب آهن و پدیده با هم خوش و بش کردند و برای حضور در بازی از هم رخصت گرفتند.

تیم ذوب آهن در این دیدار مهرداد قنبری، محمد نژادمهدی، کاوه رضایی و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و با غیبت کاوه رضایی مسعود حسن زاده از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفته بود و موفق شد تک گل تیمش را هم در نیمه نخست به ثمر برساند.

اما در سوی دیگر پدیده با لشگری از غایبان به اصفهان آمده بود؛ در این تیم رضا ناصحی به دلیل دریافت کارت قرمز محروم است و ایگور پراییچ، یونس شاکری، حسن جعفری و محمود خمیسی هم به دلیل مصدومیت نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزنی حسن زاده در غیاب کاوه؛ غریبی هم به جمع مصدومان پدیده پیوست

گلزنی حسن زاده در غیاب کاوه؛ غریبی هم به جمع مصدومان پدیده پیوست