مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 22:102015-11-30بين الملل

هموار شدن مسیر ورود ارتش انگلیس به بحران سوریه


حزب کارگر انگلیس اعلام کرد نمایندگان این حزب در مجلس عوام می توانند مطابق نظر خود، درباره مشارکت انگلیس در جنگ سوریه رای دهند و بدین ترتیب، راه برای مداخله نظامی ارتش این کشور در سوریه هموار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از لندن، سخنگوی جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر اعلام کرد در صورت مطرح شدن نقشه دولت انگلیس برای بمباران سوریه، با این که رهبر حزب ، مخالف این اقدام است اما اعضای این حزب می توانند آزادانه و بدون در نظر گرفتن نظر مخالف رهبر حزب، در این باره رای دهند.

وی افزود: قراراست در مدت دو روز، لایحه دولت برای رای گیری در مجلس عوام، بررسی شود.

پیشتردیوید کامرون ، رهبر حزب محافظه کار و نخست وزیر انگلیس گفته بود فقط در صورت اطمینان از رای آوردن این لایحه، آن را به مجلس ارائه خواهد کرد.

در روزهای اخیر و به ویژه پس از حوادث تروریستی در پاریس، شماری از اعضای حزب کارگر انگلیس، آغاز بمباران داعش را در سوریه، خواستار شدند اما جرمی کوربین، به علل گوناگون از جمله نداشتن راهبردی جامع برای بحران سوریه، بی اثر بودن حمله هوایی چند جت ارتش انگلیس به داعش، بی توجهی دولت انگلیس به راه حل سیاسی و به ویژه دستاوردهای گفتگوهای وین بر سر سوریه، تشدید حملات تروریستی در صورت اقدام های پراکنده غرب علیه داعش ، و بی توجهی به کمک های مالی و تسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموار شدن مسیر ورود ارتش انگلیس به بحران سوریه

هموار شدن مسیر ورود ارتش انگلیس به بحران سوریه