مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 14:362015-12-01ورزشي

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی آغاز شد


چهارمین اردوی شاگردان محمد بنا در حالی از امروز در خانه کشتی استارت خورد که برخی از فرنگی کاران به تازگی از جایزه بزرگ باکو به تهران بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای المپیک برزیل طی روزهای 10 تا 21 آذرماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

این در حالیست که محمد بنا و شاگردانش اوایل هفته جاری در رقابتهای جایزه بزرگ باکو حضور داشتند و 6 مدال رنگارنگ کسب کردند.

البته بنا با توجه به محدودیت زمانی تا بازیهای المپیک 2016 ریو، فرصت را از دست نداده و دوباره تمامی فرنگی کاران را در اردو جمع کرد تا دور جدیدی از تمرینات آماده سازی با حضور برترین ها در خانه کشتی تهران پیگیری شود.

بر این اساس اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: 59 کیلوگرم: حمید سوریان (تهران) محسن حاجی پور(مازندران) سامان عبدولی- مهرداد مردانی (خوزستان) 66 کیلوگرم: امید نوروزی، محمدعلی گرایی (فارس) مهدی زیدوند (خوزستان) علی ارسلان(مازندران)، وحید میرفتح الهی(تهران) 71 کیلوگرم: افشین بیابانگرد (تهران) فرشاد بلفکه(خوزستان) عظیم گرمسیری(خوزستان) 75 کیلوگرم: سعید عبدولی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی آغاز شد

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی آغاز شد