مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 15:162015-12-01سياسي

اربعین رزمایش و مانور بزرگ جهان اسلام است


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان گفت: اربعین رزمایش و مانور بزرگ جهان اسلام است که سبب عزت وسربلندی همه مسلمانان اهل تسنن و شیعه است و ما در این روز شاهد معجزات و کرامات زیادی هستیم.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به اربعین حسینی اظهار داشت: استقبال زیادی در این سال ها به ویژه امسال از زیارت کربلا و مرقد مطهر امام حسین (ع) در قالب کاروان های پیاده کربلا صورت گرفته است.

وی افزود: امسال بیش از 20 میلیون نفر زائر از سراسر جهان به زیارت سالار شهیدان امام حسین (ع) شتافتند که در بین آن ها هموطنان گیلانی نیز در اشکال مختلف به صورت انفرادی یا گروهی حضور دارند و حتی بعضی از گیلانی ها موکب هایی راه اندازی کرده اند تا از زائرین در بین راه پذیرایی کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان افزود: بهترین جمله ای که می توان درباره اربعین بیان کرد این است که "یا حسین وسعت تاریخ دشت عطشناکی است که از آبشار خون مقدس تو سیراب می شود" لذا اربعین روز بسیار مهمی است که در روایات و احادیث فراوانی به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جمالی با اشاره به روایات موجود درباره اولین مراسم اربعین، بیان کرد: بعد از اسارت اهل بیت امام، حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین رزمایش و مانور بزرگ جهان اسلام است

اربعین رزمایش و مانور بزرگ جهان اسلام است