مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 15:152015-12-02بين الملل

افزایش تکاپوی موافقان و مخالفان مداخله نظامی انگلیس


همزمان با نشست 10 ساعته مجلس عوام انگلیس به منظور بررسی چگونگی مداخله نظامی در سوریه که امروز برگزار می شود، مخالفان جنگ خود را برای تظاهرات گسترده تر ضد دخالت نظامی انگلیس در سوریه آماده می کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از لندن، مجلس عوام امروز نقشه دولت انگلیس را برای بمباران هوایی داعش در سوریه منتشر می کند و موافقان و مخالفان در این باره نظر خواهند داد.

دولت انگلیس دیشب مداخله نظامی در سوریه را تصویب کرد و در صورت تایید این طرح در مجلس، نیروهای هوایی انگلیس در روزهای آینده در سوریه به عملیات خواهد پرداخت.

تظاهرات ضد دخالت نظامی انگلیس در سوریه چندین روز است بصورت متمرکز و پراکنده در برابر ساختمان مجلس و دفتر نخست وزیری انگلیس برگزار می شود و امروز نیز قرار است مخالفان جنگ، در لندن تظاهرات کنند.

دولت و رسانه های انگلیس پس از حملات تروریستی در پاریس، به بزرگ نمایی قدرت داعش و تهدیدهای تروریستی علیه انگلیس پرداختند و مدام اخباری درباره احتمال حملات تررویستی در انگلیس منتشر می کنند و شایعات درباره بمب گذاری در شهرهای انگلیس نیز به وفور پراکنده می شود تا در افکار عمومی زمینه برای دخالت نظامی لندن در سوریه هموار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تکاپوی موافقان و مخالفان مداخله نظامی انگلیس

افزایش تکاپوی موافقان و مخالفان مداخله نظامی انگلیس