مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آذر 1394 ساعت 09:262015-12-03بين الملل

دیدار محرمانه نخست وزیران هند و پاکستان در حاشیه کنفرانس «سارک»


روزنامه هندی اعلام کرد که نخست وزیران هند و پاکستان سال گذشته در حاشیه کنفرانس اجلاس اتحادیه همکاری های منطقه ای جنوب آسیا «سارک» در «نپال» به طور محرمانه دیدار کرده اند.

- روزنامه هندی اعلام کرد که نخست وزیران هند و پاکستان سال گذشته در حاشیه کنفرانس اجلاس اتحادیه همکاری های منطقه ای جنوب آسیا سارک در نپال به طور محرمانه دیدار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم" به نقل از داون نیوز ، هندوستان تایمز روزنامه هندی در گزارشی نوشت که برکهادت یک خبرنگار این کشور در کتاب خود دز یونیک لیند دیدار محرمانه نارندرا مودی با نوازشریف را تایید کرده است.

وی در این کتاب نوشت: دیدار نخست وزیران هند و پاکستان یک ساعت طول کشیده است.

بر اساس این گزارش، دیدار محرمانه و غیر تایید شده نخست وزیران هند و پاکستان سال گذشته در حاشیه اجلاس اتحادیه همکاری های منطقه ای جنوب آسیا (سارک) صورت گرفته بود.

روزنامه هندی می نویسد: مودی و نوازشریف در این دیدار ضمن بررسی موانع موجود برای حل مشکلات دو کشور توافق کردند که گسترش روابط مردمی نیازمند فضای سیاسی مناسب است.

گفته می شود که این دیدار محرمانه با تلاش های ساجن جندل یکی از سرمایه داران فولاد هند صورت گرفت که برادر یکی از نمایندگان سابق حزب کنگره هند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار محرمانه نخست وزیران هند و پاکستان در حاشیه کنفرانس «سارک»

دیدار محرمانه نخست وزیران هند و پاکستان در حاشیه کنفرانس «سارک»