مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آذر 1394 ساعت 16:402015-12-03سياسي

کاظم جلالی: آژانس باید پاسخگوی اشتباهات گذشته خود باشد


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش آژانس انرژی اتمی نشان می دهد که از سال 2003 به این طرف جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه حرکت انحراف آمیزی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ کاظم جلالی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید غضنفر رکن آبادی درباره گزارش شب گذشته رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: این گزارش دارای نقاط ضعف و قوت است که نقاط ضعف آن به سابقه تاریخی برمی گردد که اساساً قضاوت نابجایی در آن وجود داشت مبنی بر اینکه ایران پیش از سال 2003 به دنبال این بود که به سمت انحراف آمیز پیش برود که این حرف ها مستنداتی نداشت و حرف های تکراری بود که در گذشته وجود داشت و مرتب آن را تکرار می کردند.

وی گفت: اما در کنار آن گزارش آژانس نقاط مثبتی هم دارد و حداقل خود اینها اعتراف کرده اند که از سال 2003 به این طرف جمهوری اسلامی هیچ گونه حرکت انحراف آمیزی نداشته است.

جلالی ادامه داد: فکر می کنیم در این شرایط اینها باید پاسخگو باشند که چرا قطعنامه های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی صادر کردند و چرا پرونده جمهوری اسلامی به شورای امنیت ارجاع داده شده است.

جلالی گفت: اساساً از سازمان های بین المللی مثل آژانس انرژی هسته ای انتظار می رود که مدافع حقوق اعضای خود باشند و به اشتباهات خود اعتراف کنند چرا که در این مسیر اشتباهات زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظم جلالی: آژانس باید پاسخگوی اشتباهات گذشته خود باشد

کاظم جلالی: آژانس باید پاسخگوی اشتباهات گذشته خود باشد