مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آذر 1394 ساعت 17:012015-12-03سياسي

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: خطر نفوذ در بحث فرهنگی جدی است


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: امروز با جریان های خطرناکی مواجه هستیم و نفوذ در بحث فرهنگی جدی است، ما هم با نفوذ خارجی مواجه هستیم و هم با نفوذ داخلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی در جمع نیروهای یگان ویژه انتظامی استان با اشاره به کنگره عظیم راهپیمایی اربعین، اظهار داشت: حضرت امام حسین (ع)، خود و اهل بیتش را به خاطر خدا قربانی کرد و هیچ خواستی، جز خواست خدا نداشت، به همین دلیل هر روز حرارت عشق به امام حسین (ع) در قلوب مومنان شعله ورتر می شود.

وی با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هرکس به خاطر خدا، مخفیانه و بدون ریا، کار کند به جایگاهی می رسد که همه به حال او غبطه می خورند.

سردار حسن خانی خطاب به جوانان با بیان اینکه باید فلسفه اربعین را به درستی فهمید و این راه را ادامه داد، افزود: راهی که امام حسین (ع) پیمودند جز برای خدا و رضای خدا نبود و این کار را نمی توان با معیارهای مادی سنجید و پاداش این حرکت عظیم را کسی جز خداوند متصور نیست.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صبوری خانواده های شهدا، تاکید کرد: امروز، تمام پیشرفت های کشور و عزتی که جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد به برکت خون شهدا، ایثارگران و راهنمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: خطر نفوذ در بحث فرهنگی جدی است

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: خطر نفوذ در بحث فرهنگی جدی است