مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آذر 1394 ساعت 18:202015-12-03اقتصادي

روسیه صادرات گاز خود به فرانسه را افزایش داده است


گازپروم، بزرگ ترین شرکت نفت و گاز روسیه، اعلام کرد میزان صادرات گاز به فرانسه را از اول ماه ژانویه امسال تا نوامبر 32 درصد افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، گازپروم که بزرگ ترین تولیدکننده گاز طبیعی در جهان و یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان در این بخش است، در گزارشی اعلام کرد فرانسه در سال 2014 حدود هفت میلیارد و 600 میلیون متر مکعب گاز از روسیه دریافت کرد و امسال نیز میزان صادرات گاز روسیه به فرانسه از ماه ژانویه تا نوامبر در مقایسه با همین مدت زمان در سال گذشته 32 درصد افزایش یافته است.

گازپروم که بزرگ ترین شبکه خطوط لوله انتقال گاز جهان را در اختیار دارد، در این گزارش تصریح می کند این شرکت از 40 سال پیش تاکنون گاز فرانسه را تامین می کند و در این خصوص تامین کننده بااعتمادی برای نیاز گازی فرانسه خواهد بود.

آلکسی میلر رییس این شرکت که با تأمین حدود 25 درصد گاز طبیعی مورد نیاز اروپا نبض انرژی این قاره را در دست گرفته است در پاریس با مقامات و مسئولان فرانسوی دیدار و با آنها درباره پیشرفت طرح خط لوله گازی نورد استریم -2 (Nord Stream-2) گفتگو کرد.

خط لوله گازی نورد استریم-2 ،(Nord Stream-2) شامل دو خط لوله گازی بین روسیه و اروپاست که قرار است با عبور از ژرفای دریای بالتیک، گاز روسیه را به اروپا برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه صادرات گاز خود به فرانسه را افزایش داده است

روسیه صادرات گاز خود به فرانسه را افزایش داده است