مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آذر 1394 ساعت 01:362015-12-03ورزشي

درب سالن های کشتی ملایر روی نوجوانان شهرستان بسته است


نایب قهرمان المپیک 2004 آتن از عملکرد مسئولان هیئت کشتی شهرستان ملایر انتقاد کرد و گفت:مسئولان اجازه ندهند کشتی ملایر بیشتر از این آسیب ببیند چراکه کشتی ملایر دوسال است که به خواب رفته است.

- مسعود مصطفی جوکار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: تا زمانی که رییس هیئت کشتی ملایر روی کار باشد من دیگر فعالیتی نخواهم کرد و اکنون هم می گویم که اشتباه کردم برای خدمت به جوانان این شهر پا پیش گذاشتم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره تعطیلی سالن کشتی ملایر عنوان کرد: به من گفته اند که باید برای ادامه فعالیت آمده و تعیین تکلیف کنی، من آنجا کاری ندارم و به عنوان یک قهرمان ملی تنها قصد داشتم برای کمک به بچه های مستعد ملایر قدم بردارم که گویا آقایان نمی خواهند.

وی تصریح کرد: داریوش صفاری رییس هیئت کشتی ملایر و مهدی رضایی رییس ورزش و جوانان این شهرستان تا چند ماه دیگر باید جواب نوجوانان و خانواده ها را بدهند.

ما روی استعدادها کار کردیم و آقایان باید پاسخگو باشند.

مصطفی جوکار با بیان اینکه کشتی ملایر دو سال است که به خواب رفته، بیان کرد: مسئولان هیئت کشتی ملایر که در شهرستان حتی عنوان پنجمی هم ندارند بهتر است دنبال امور شخصی خود باشند و کشتی را به اهلش بسپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب سالن های کشتی ملایر روی نوجوانان شهرستان بسته است

درب سالن های کشتی ملایر روی نوجوانان شهرستان بسته است