مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 07:252015-12-05سياسي

نامه رهبری بمب فرهنگی بیدارکننده برای خفتگان جهان است


نامه مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی، بیدار باشی برای کل جهان است و می توان آن را به یک بمب فرهنگی بیدار کننده برای خفتگان تشبیه کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم بطحایی گلپایگانی در گفت وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی اظهار کرد: تشکیلات کشورهای آمریکایی توسط صهیونیست اداره می شود و آن ها می خواهند چهره دین و روحانیتی را که در ایران اسلامی است در مقابل سایرین بی ارزش و کوچک نشان بدهند.

وی ادامه داد: آن ها اول می خواستند با جنگ تحمیلی و پس از آن تحریم اقتصادی و اکنون با مسأله داعش ایران و در کل اسلام را زیر سوال ببرند.

آن ها از 80 کشور جهان نیرو جمع کردند و گروه های سلفی و داعش را به راه انداختند تا در ایران و منطقه خاورمیانه حرکت هایی انجام بدهند و جوانان ساده لوح و از همه جا بی خبر آن ها نیز به این گروه ها پیوستند.

آن ها با تشکیل این گروه ها می خواستند بگویند که اسلام دین خشونت، قتل و کشتار است و برای ترویج این مسأله همچون معاویه در جنگ صفین قرآن بر نیزه کردند و گروه داعش را با شعار کلمه لا اله الا الله به راه انداختند تا شاید بتوانند به ظن خود اسلام را نابود کنند و راه نجاتی برای خود بیابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رهبری بمب فرهنگی بیدارکننده برای خفتگان جهان است

نامه رهبری بمب فرهنگی بیدارکننده برای خفتگان جهان است