مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 11:452015-12-05پزشكي

آخرین گزارش های اقدامات نیروهای بهداشت محیط در مناطق مرزی


تاکنون 30 اکیپ عملیاتی بهداشت محیط شامل 60 نفر در مناطق مرزی مهران، شلمچه و چزابه در مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی خدمتگزار میلیون ها زائر بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: نیروهای بهداشت محیط در مناطق مرزی مهران، شلمچه و چزابه، تاکنون 6 هزار و 576 هیئت های مذهبی، 7 هزار و 607 مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، یک هزار و 178 مورد دفع پساب و یک هزار و 302 مورد دفع پسماند را مورد پایش قرار داده اند.

همچنین 4 هزار و 389 کلرسنجی از آب های شرب صورت گرفته که 453 مورد آن صفر، 521 مورد نامطلوب و 3 هزار و 415 مورد مطلوب گزارش شده است که به دنبال آن اقدامات کلرزنی توسط کارشناسان بهداشت محیط برای موارد نامطلوب انجام شده است.

32 مورد کلرسنجی در نجف و 8 مورد در کوفه توسط 5 نیروی اعزامی به عراق صورت گرفته که به جز سه مورد در نجف بقیه در حد مطلوب بودند و برای آن 3 مورد اقدام کلرزنی صورت انجام شده است.

بر اساس اعلام مرکز سلامت محیط و کار ، نمونه برداری از آب های بسته بندی شده و نظارت بر توزیع آنها، نمونه برداری از مواد غذایی حداقل 5 مورد در روز و جمع آوری مواد غذایی غیرمجاز و فاسد، گندزدایی سرویس های بهداشتی، مخازن آّب و محل های دفع پساب، سمپاشی اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گزارش های اقدامات نیروهای بهداشت محیط در مناطق مرزی

آخرین گزارش های اقدامات نیروهای بهداشت محیط در مناطق مرزی