مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 16:412015-12-05فرهنگي

شبکه نمایش خانگی؛ رقیب این روزهای سریال های ماهواره ای


آنچه در یک دهه اخیر در شبکه نمایش خانگی اتفاق افتاده نشان دهنده توانایی کارگردان های نامدار و شاخص سینما در جذب مخاطب میلیونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی "، سایت سراج 24 نوشت: امروزه در بسیاری از کشور های صاحب صنعت فیلم سازی و سریال شبکه های نمایش خانگی به عنوان عضو مکمل و شانه بالنده این صنعت مورد توجه جدی قرار می گیرد.

نقش شبکه نمایش خانگی هم در مواجهه با مخاطب و هم در مساله اقتصادی بسیار مهم است و بسیاری از مردم در انتظار تولید و عرضه آثار جدید به ویژه سریال های مطرح در این شبکه هستند و این امر تا جایی پیش رفته که حتی در فاصله کیلومتر ها دور تر نیز مردم کشورهای مختلف آثاری را خریداری و تماشا می کنند.

به تعبیر دقیق تر فیلمساز می تواند با مخارج کمتر در فضای ویدیویی فیلم بسازد در حالی که تکنولوژی ساخت فیلم سینمایی و ویدیویی یکسان است.

مدیران در صورت ایجاد یک سیاست گذاری درست می توانند جوانان مستعد را به سوی تولید این گونه فیلم های راهنمایی کنند و سپس بهره برداری درستی از آن ها در مدیوم سینما داشته باشند؛ در ایران نیز چند سالی است این امر به طور جد پیگیری می شود و هرچند در ابتدا این آثار با کاستی هایی از جمله کیفیت پایین عرضه شد اما امروز با حضور برخی افراد متخصص و تولید آثار فاخر در این حوزه توانسته جایگاه خوبی را در میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه نمایش خانگی؛ رقیب این روزهای سریال های ماهواره ای

شبکه نمایش خانگی؛ رقیب این روزهای سریال های ماهواره ای