مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 16:462015-12-05ورزشي

کسب 3 مدال توسط شاهین ایزدیار در اولین روز مسابقات بین المللی شنای معلولین


شاهین ایزدیار، نماینده کشورمان در اولین روز از رقابت های بین المللی شنای معلولین در لهستان موفق به کسب 2 مدال انفرادی و یک نشان تیمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، رقابت های بین المللی شنای افراد دارای معلولیت از 13 تا 15 آذر ماه با حضور نمایندگان 30 کشور و 15 باشگاه از کشور میزبان در لهستان در حال برگزاری است که در رقابت های 50 متر آزاد شاهین ایزدیار با ثبت رکورد 25 ثانیه و 96 صدم ثانیه در بین 93 شرکت کننده به عنوان سوم و نشان برنز رسید.

امتیاز رقابت های این بخش به صورت جمعی و بر اساس IPC Swimming انجام شد و به همین خاطر امتیاز شناگران به صورت کلی محاسبه می شود.

وی همچنین در مسابقات 100 متر قورباغه، کلاس ادغامی SB1 -SB9 در بین 49 شرکت کننده با رکورد یک دقیقه و 12 ثانیه و 43 صدم ثانیه به نشان برنز و در رقابت های تیمی میکس چهار در 100 متر نیز به نشان نقره دست یافت.

بهروز برجسته، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این مسابقات گفت: کمیته بین المللی پارالمپیک دو سهمیه در رشته شنا به کمیته ملی پارالمپیک ایران داده است و این سهمیه به نام کشور است و نه شخص.

برای شرکت در مسابقات پارالمپیک و به منظور حفظ کیفیت رکوردها، ورزشکاران باید حد نصاب مشخصی از رکوردها را به ثبت برسانند تا اجازه شرکت در مسابقات پارالمپیک را داشته باشند که این حد نصاب MQS نامیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 3 مدال توسط شاهین ایزدیار در اولین روز مسابقات بین المللی شنای معلولین

کسب 3 مدال توسط شاهین ایزدیار در اولین روز مسابقات بین المللی شنای معلولین