مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 00:402015-12-05اقتصادي

زمینه حضورسرمایه گذاران خارجی به بندر بوشهرفراهم شود


منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در حوزه های شیلات و آبزیان فرصت خوبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی بندر بوشهر در نشست با مسئولان امور اقتصادی و آبزیان بوشهر با بیان اینکه بندر بوشهر دارای ظرفیت های مهمی برای توسعه سرمایه گذاری است اظهار داشت: اهمیت توسعه بندر نگین کمتر از منطقه آزاد تجاری نیست.

خورشید گزدرازی به احداث پایانه های ویژه صادرات مواد معدنی را اشاره کرد و گفت : این پایانه در زمینه صادرات محصولات معدنی و صنعتی استان می تواند سهم بزرگی از بازارهای کشورهای همسایه حاشیه حوزه خلیج فارس را به استان بوشهر اختصاص دهد.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی بندر بوشهر بااشاره به ظرفیت های حوزه شیلات گفت: توسعه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و ظرفیت های مناسب در حوزه های شیلات و آبزیان فرصت خوبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی است.

گزدرازی با اشاره به سفر هیئت های تجاری خارجی متعدد به کشور پس از لغو تحریم ها گفت : شناسایی فرصت های موجود و معرفی به سرمایه گذاران، برگزاری همایش سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران و صاحبنظران بخش های خصوصی، ایجاد انگیزه و رغبت برای حضور سرمایه گذاران در این برهه کنونی حائز اهمیت فراوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضورسرمایه گذاران خارجی به بندر بوشهرفراهم شود

زمینه حضورسرمایه گذاران خارجی به بندر بوشهرفراهم شود