مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 11:352015-12-06بين الملل

برای آمریکایی ها مسلمانان مثل بقیه هستند


چند روز پس از حملات مسلحانه دو فرد که منجر به کشته شدن 14 تن در شهر سن برناردینو در ایالت کالیفرنیا شد، نظرسنجی صورت گرفته توسط رویترز/ ایپسوس نشان می دهد که 51 درصد از آمریکایی ها مسلمانان ساکن کشورشان را همانند دیگر اقشار جامعه می بینند در حالی که 6 / 14 .

- چند روز پس از حملات مسلحانه دو فرد که منجر به کشته شدن 14 تن در شهر سن برناردینو در ایالت کالیفرنیا شد، نظرسنجی صورت گرفته توسط رویترز/ ایپسوس نشان می دهد که 51 درصد از آمریکایی ها مسلمانان ساکن کشورشان را همانند دیگر اقشار جامعه می بینند در حالی که 6 / 14 درصد کاملا از مسلمانان می ترسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، در نخستین نظرسنجی که پس از حملات پاریس و سن برناردینو درباره دیدگاه ها نسبت به مسلمانان آمریکا صورت گرفته، بخش اعظم اختلافات متعصبانه و طرفدارانه است.

در بین دموکرات ها 60 درصد گفتند که مسلمانان را همانند دیگر اقشار جامعه می بینند در حالی که تنها 30 درصد از جمهوری خواهان چنین نظری دارند.

پس از حملات تروریستی پاریس توسط داعش که 130 تن در آن کشته شدند و حملات مسلحانه یک زوج مسلمان در کالیفرنیا که جان 14 تن را گرفته و 21 تن دیگر را زخمی کردند، این مساله که چطور باید با مسلمانانی که ساکن آمریکا هستند و آن هایی که به عنوان پناهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آمریکایی ها مسلمانان مثل بقیه هستند

برای آمریکایی ها مسلمانان مثل بقیه هستند