مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 13:012015-12-06ورزشي

سیف: همایش AFC بستر مناسبی برای پیشرفت پزشکی بود


رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: همایش پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا بستر بسیار مناسبی در راستای پیشرفت پزشکی فوتبال بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی گفت: همایش پزشکی AFC در سال 2015 با حضور هیئت های پزشکی فدراسیون های فوتبال همه کشورهای آسیایی و چند کشور اروپایی به میزبانی کشور هندوستان برگزار شد.

وی ادامه داد: ما هم به عنوان کمیته پزشکی فدراسیون حضور پر رنگی در این همایش داشتیم و علاوه بر آن، مقاله و پوسترهای بسیاری از سوی ایران ارائه شد، به طوری که نمایندگان پزشکی ورزشی ایران با برگزاری 8 سخنرانی، ارائه 12 پوستر و حضور در هشت هیئت جلسه با موضوعات دوپینگ، تغذیه در فوتبال، مکمل های کاربردی در فوتبال، علم تمرین در فوتبال، بحث جنسیت، فیزیوتراپی فوتبال و آسیب های ورزشی در فوتبال، بیشترین مقالات قبول شده در بین همه کشورهای شرکت کننده را به خود اختصاص داد.

سیف عنوان کرد: در همایش پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران مطالب خود را در قالب مقاله و پوستر ارائه کردند و دکتر پرهان خانلری، دکتره زهره هراتیان، دکتر پوربه و پویا دانشور، دکتر باقری مقدم، دکتر محمد سالکی، دکتر غلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیف: همایش AFC بستر مناسبی برای پیشرفت پزشکی بود

سیف: همایش AFC بستر مناسبی برای پیشرفت پزشکی بود