مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 15:102015-12-06سياسي

انجام هزار مشاوره و آزمایش اچ ای وی در اتوبوس ایدز


رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت گفت: در 18 روز فعالیت اتوبوس ایدز هزار مشاوره و آزمایش اچ آی وی برای داوطلبان غرب تهران انجام شد.

دکتر عباس صداقت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه همایش ایدز که به مناسبت روز جهانی ایدز در وزارت بهداشت برگزار شد افزود: دهم آذر مصادف با اول دسامبر روز جهانی ایدز است و در کشور نیز امروز این همایش را به همین مناسبت برگزار کردیم.

وی گفت: در این همایش مسئولان دستگاه های دولتی و مردمی مرتبط با آموزش و کنترل ایدز حضور دارند چراکه گسترش همکاری های بین بخشی از جمله راه های موثر پیشگیری از این بیماری است.

دکتر صداقت با اشاره به شعار امسال روز جهانی ایدز افزود: تاکید بر درمان به عنوان کلید پیشگیری با حمایت بیماران از جمله شعارهای امسال برای بالا بردن پوشش درمانی این بیماران در روز جهانی ایدز عنوان شده است.

وی گفت: همه با هم بشتابیم برای پایان همه گیری اچ ای وی از دیگر شعارهای امسال برای روز جهانی ایدز عنوان شده است که نشان دهنده تاکید بر محوریت جامعه و تقویت همکاری های بین بخشی است.

رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت افزود: راه اندازی اتوبوس ایدز از جمله فعالیت های آموزشی در راستای تقویت و افزایش دسترسی و اطلاع رسانی درباره اچ ای وی و ایدز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام هزار مشاوره و آزمایش اچ ای وی در اتوبوس ایدز

انجام هزار مشاوره و آزمایش اچ ای وی در اتوبوس ایدز