مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آذر 1394 ساعت 01:312015-12-06پزشكي

رییس شبکه بهداشت جم خبر داد اجرای 5 طرح و پروژه حوزه سلامت در جم


رییس شبکه بهداشت جم از اجرای 5 طرح و پروژه حوزه سلامت در جم خبر داد.

- احمد قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: بهبود وضعیت سلامت و بهداشت در جامعه امری لازم است و باید در این مسیر نهایت توان را به کار گیریم.

وی با اشاره به برنامه های شهرستان جم برای پیشگیری از ابتلا به ایدز افزود: اپیدمی ایدز با توجه به گستردگی و اثرات مخربی که دارد به عنوان یک چالش محسوب شده که رشد اجتماعی و اقتصادی را در سراسر جهان تضعیف می کند و بر تمامی سطوح جامعه تاثیر می گذارد.

رییس شبکه بهداشت جم خاطر نشان کرد: آموزش و اطلاع رسانی در زمینه ایدز یکی از برنامه های اساسی در پیشگیری از این بیماری در کشور است با این وجود تعیین یک مقطع زمانی خاص به منظور حساس سازی موضوع به عموم افراد جامعه و تاکید بر اصل پیشگیری از ایدز بسیار ضروری است.

قاسمی یادآور شد: همزمان با سایر کشورها، روز جهانی ایدز "10 آذرماه" در تقویم رسمی کشور و تعمیم آن به هفته اطلاع رسانی ایدز از 18- 12 آذرماه نام گذاری شده است که فرصت مناسبی برای تبیین برنامه ها، جلب مشارکت سیاستگزاران و مسئولان، بیان اقدامات، دستاوردها و چالش های موجود خواهد بود.

وی افزود: بیماری ایدز یک بیماری کشنده است که توسط ویروس HIV ایجاد می شود و این ویروس قدرت دفاعی بدن را روز به روز کاهش می دهد و بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت جم خبر داد اجرای 5 طرح و پروژه حوزه سلامت در جم

رییس شبکه بهداشت جم خبر داد اجرای 5 طرح و پروژه حوزه سلامت در جم