مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آذر 1394 ساعت 10:262015-12-07سياسي

سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت تدوین می شود


دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت و طرح برگزاری شورای استانی فرهنگ ایثار و شهادت تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور، رییس بنیاد شهید و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در نوزدهمین جلسه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: نخستین نشست شورای هماهنگی و نظارت طبق ابلاغ رییس جمهور و رییس شورای عالی، 24 آذرماه 94 در دبیرخانه این شورا برگزار می شود.

در این نشست سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت و طرح برگزاری شورای استانی فرهنگ ایثار و شهادت با حضور نمایندگان تام الاختیار اعضا بررسی و تدوین می شود.

این شورا به موجب ابلاغ رییس جمهور با عضویت معاونین تام الاختیار دستگاه ها به منظور هماهنگی و هم افزایی نهادها در استفاده از روش های نوین ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با حضور محمدرضا فراهانی نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدحسین کفراشی نماینده وزارت آموزش و پرورش، سید ضیاء هاشمی نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سعید الفتی نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار مسعود جزایری نماینده ستاد کل نیروهای مسلح،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت تدوین می شود

سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت تدوین می شود