مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آذر 1394 ساعت 16:012015-12-07فرهنگي

داریوش فرهنگ به دنبال ساخت سریالی با موضوع خشکسالی


با دعوت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شبکه هامون به دنیال ساخت اثری با موضوع خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، داریوش فرهنگ کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برگزاری جشنواره گزارش یک نگرانی با رویکرد و اهدافی که دنبال می کند اتفاق خوبی است، حالا که جهان مجازی و واقعیت در حال نزدیک شدن به یکدیگر هستند، باید این دو را با هم ترکیب کرد و از طریق آن فرهنگ، استفاده صحیح از آب که نعمتی قابل ستایش و احترام است را ترویج دهیم.

وی افزود: فردفرد ما باید مشکل قحطی و کمبود آب را جدی بگیریم و یادمان باشد سرتاسر این کشور در حال خشک شدن است و من، دولت، دکتر روحانی، مجلس و همه و همه در برابر رفع این مشکل و نسل آینده متعهد و مسئول هستیم.

کارگردان دو فیلم با یک بلیت با اشاره به افزایش جشنواره ها در سال های اخیر به خروجی نامناسب آن ها اشاره کرده و گفت: امیدوارم نتایج جشنواره گزارش یک نگرانی که اهداف مثبتی را دنبال می کند بر خلاف جشنواره هایی که بعد از پایان، هیچ نتیجه ای ندارد و رویکرد آن ها در حد آمار و ارقام است نباشد.

متاسفانه در حال حاضر تعداد جشنواره ها از تعداد سالن ها و فیلم های سینمایی بیشتر شده و نتیجه و دستاورد کلی آن ها نامعلوم و بی محتوا است؛ آرزو می کنم دستاورد این جشنواره که بحران آب را جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش فرهنگ به دنبال ساخت سریالی با موضوع خشکسالی

داریوش فرهنگ به دنبال ساخت سریالی با موضوع خشکسالی