مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آذر 1394 ساعت 18:052015-12-07اجتماعي

انسداد سه محور استان سمنان


رییس پلیس راه استان سمنان از انسداد گردنه «آهوان» جاده «سمنان - دامغان» که در محور بین المللی «تهران - مشهد» قرار دارد، خبر داد.

- رییس پلیس راه استان سمنان از انسداد گردنه آهوان جاده سمنان - دامغان که در محور بین المللی تهران - مشهد قرار دارد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در جمع خبرنگاران، از بارش برف و کاهش شدید دما در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: بارش نزولات آسمانی که از دیشب آغاز شده هم چنان ادامه دارد، در نقاط کوهستانی به صورت برف بوده و موجب بسته شدن محورها شده است.

خسروجردی با بیان این که تردد در گردنه آهوان محور سمنان - دامغان از صبح امروز امکان پذیر نیست، افزود: تلاش ها برای بازگشایی محور ادامه دارد.

وی افزود: هم چنین محورهای مهدیشهر به ساری حدفاصل روستای فولاد محله، محور شاهرود - گلستان جاده توسکستان مسدود شده و بقیه محورهای کوهستانی نیز تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان سمنان به عموم رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری در شرایط بد آب و هوایی بپرهیزند و ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی، با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی رانندگی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد سه محور استان سمنان

انسداد سه محور استان سمنان