مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آذر 1394 ساعت 18:352015-12-07سياسي

وزیر دفاع : حق غنی سازی ایران مهمترین دستاورد برجام


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : مهمترین دستاوردهای برجام پذیرفته شدن حق غنی سازی ایران در جهان است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، سردار دهقان امروز در دومین کنگره شهدای دانشجوی اصفهان افزود : ورود به عرصه تجارت جهانی مواد هسته ای و فعالیت در چارجوب mpt است و ما برای اجرای برجام با بسته شدن pmd آماده ایم.

وی افزود : 12 سال پیش نظام سلطه ، پرونده ای را با نفوذ جناح های استکباری مانند اسراییل و آمریکا و با بسیج همه تجهیزات ماهواره ای و سازمان های جاسوسی پرونده ای را علیه ایران تنظیم کرد.

سردار دهقان تحریم و تهدیدرا برای خاموش کردن حرکت علمی ایران و معرفی نظام ایران اسلامی به عنوان تهدیدی برای صلح جهانی را از دیگر حرکت های خصمانه استکبار جهانی دانست و گفت: این حرکت های در حالی است که در دکترین دفاعی ما ، سلاح هسته ای هیچ جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه ما در تولید سلاح های متعارف برای دفاع از کیان ایران اسلامی هیچ گونه کمبودی نداریم افزود : با وجود همه فشار ها غرب هنوز نتوانسته سند معتبری که حاکی از فعالیت نظامی هسته ای ما باشد بدست آورد.

سردار دهقان با بیان اینکه گزارش اخیر آژانس انرژی هسته ای نشان داد که ایران نقشه راه و تعهدات خود را به خوبی عملی کرده و هیچ انحرافی برای ساخت سلاح اتمی نداشته است گفت : حال غرب باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع : حق غنی سازی ایران مهمترین دستاورد برجام

وزیر دفاع : حق غنی سازی ایران مهمترین دستاورد برجام