مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آذر 1394 ساعت 10:502015-12-08ورزشي

شانسهای مدال المپیک حداقل 4 بار تست دوپینگ می دهند


سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اشاره به انجام 990 نمونه گیری از ابتدای سال 2015 تا به امروز گفت: از نظر گرفتن نمونه گیری برای جلوگیری از دوپینگ بهترین رکورد را در سال 2015 داشتیم.

- رامین طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، با اشاره به انجام 24 تست نمونه گیری دوپینگ از کشتی گیران در رقابت های جام باشگاه های جهان، اظهار کرد: این تعداد نمونه گیری در کشتی گیران واقعا بی سابقه بود.

البته انجام این تعداد نمونه گیری بنا به درخواست رییس فدراسیون جهانی کشتی بود که از ستاد ملی مبارزه با دوپینگ درخواست کرده بود از تیم های اول، دوم و سوم و از کلیه 8 وزن شرکت کننده در این رقابت ها تست دوپینگ به عمل آید.

البته تصور نمی کنم مورد مشکوکی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه از ابتدای شروع فصل پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال تاکنون 64 نمونه گیری از لیگ دسته یک و 60 تست از لیگ برتر فوتبال به عمل آمده است که این تعداد نیز برای اولین بار در فوتبال بی سابقه بوده است، گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم تا پایان سال 2015 با انجام تست های هوشمند مانع مثبت شدن نمونه دوپینگ هیچ یک از ورزشکاران بویژه فوتبال شویم که در خصوص دوپینگ تاکنون مورد خاصی در فوتبالیست های لیگ دسته یک و برتر دیده نشده و شرایط راضی کننده ای تا به امروز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانسهای مدال المپیک حداقل 4 بار تست دوپینگ می دهند

شانسهای مدال المپیک حداقل 4 بار تست دوپینگ می دهند