مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آذر 1394 ساعت 15:102015-12-08سياسي

برگزاری 69 نمایشگاه مد و لباس در 4 سال گذشته


در چهار سال گذشته 69 نمایشگاه مد و لباس برگزار شده است که شامل 19 نمایشگاه عمومی، 23 نمایشگاه عفاف و حجاب و 27 نمایشگاه استانی می شود و دو نمایشگاه دیگر نیز در دست اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حمید قبادی در نشست خبری عملکرد اعضای کارگروه سامان دهی مد و لباس کشور در تالار وحدت درباره اهمیت مقوله مد و لباس و اقدامات این کارگروه تا به امروز افزود: در کل مقوله مد و لباس یکی از ارکان مورد توجه بشر است که سهم زیادی در سبک زندگی او دارد و کشور ما نیز از قاعده توجه به سبک زندگی در قرن بیست و یکم مستثنی نیست، به همین دلیل ما در سال 91 در موضوع مد و لباس ماموریت پیدا کردیم تا به طور جدی به آن بپردازیم.

وی گفت: جلسات متعددی به ویژه با حوزه صنعت، معدن و تجارت، صدا و سیما، آموزش و پرورش، و نیروی انتظامی برای تسهیل عملکرد نهادهای غیردولتی داشته ایم، همچنین همکاری با اتحادیه سراسری پوشاک و اتاق اصناف ایران در این فرآیند قرار گرفته است و اتحادیه صنایع و پوشاک و طراحان لباس اخیرا به کارگروه مد و لباس پیوسته اند.

قبادی افزود: راه اندازی کمیسیون هایی را پیش بینی کرده ایم که شامل بخش هایی مانند بررسی آثار برای صدور مجوز پخش است و با همکاری نیروی انتظامی انجام شده است، همچنین کمیسیون تبلیغ را با همکاری صدا و سیما و کمیسیون تولید را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 69 نمایشگاه مد و لباس در 4 سال گذشته

برگزاری 69 نمایشگاه مد و لباس در 4 سال گذشته