مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آذر 1394 ساعت 10:352015-12-09سياسي

بیمه خدمات مقدمه اجباری شدن وکالت است


عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: از بدو تشکیل هیات مدیره دوره بیست و هشتم، عملگرایی در چارچوب ماده 6 لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری و پاسخگویی به وکلا به عنوان صاحبان اصلی این حرفه سرلوحه کار قرار داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیل مالکی در نشست وکلای نواندیش که شب گذشته در کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: قبل از هر چیز برای تحقق این دو هدف، پرهیز از شعارگرایی، وعده های غیرواقعی و شفافیت بدون قید و شرط مدنظر قرار داده شد و بر این مبنا حجم وسیعی از اقدامات انجام شد.

مالکی با بیان اینکه در شروع کار هیات مدیره و در جلسه اول حتی قبل از تشکیل هیات رییسه، لایحه جامع وکالت در دستور کار قرار داده شد، گفت: همان زمان لایحه در دولت اعلام وصول شده و قرار بود محرمانه بماند و ما مطلع نشویم، اما ما حتی یک ساعت را تلف نکردیم.

وی افزود: در نتیجه اقدامات فشرده و شبانه روزی در دولت، کمیسیون تطبیق لوایح و همینطور معاونت حقوقی ریاست جمهوری، لایحه را استحاله کردیم به نحوی که وقتی وارد هیات دولت شد، مدرن و بنا به خواست وکلا بود و صرف نظر از تغییراتی که بر خلاف خواست ما در دولت انجام شد، لایحه با 80 درصد اصلاحات ما به مجلس رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه خدمات مقدمه اجباری شدن وکالت است

بیمه خدمات مقدمه اجباری شدن وکالت است