مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آذر 1394 ساعت 13:512015-12-09ورزشي

در وزن 75 کیلوگرم کشتی گیر قم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود


کشتی گیر مطرح و افتخارآفرین استان قم روزهای پایانی بهمن ماه در رقابت های سال 2016 کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حریفان خود به رقابت می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، در حال حاضر تنها شانس کشتی استان قم برای اعزام به نخستین رخداد آسیایی سال جدید میلادی، هادی علیزاده پورنیا است که در وزن 75 کیلوگرم در اردوی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران حضور دارد.

هادی علیزاده پورنیا از سال 2010 و از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در کشور چین توانمندی های خود را به نمایش گذاشت و بعد از آن با استعدادیابی محمد بنا به عنوان یکی از چهره های مستعد کشتی ایران به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافت.

این کشتی گیر مطرح قمی مدارج ترقی را در این سال ها به سرعت طی کرد و در میادین مهمی همچون پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، جام جهانی کشتی فرنگی، رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان و همچنین چندین رخداد بین المللی بزرگ کشتی دنیا درخشید.

ستاره کشتی فرنگی استان قم نخستین بار در سال 2012 به رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اعزام شد و توانست با شکست تمامی حریفان خود از جمله کشتی گیر مطرحی از کشور ژاپن در وزن 74 کیلوگرم به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان ارزشمند طلای قاره کهن دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وزن 75 کیلوگرم کشتی گیر قم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود

در وزن 75 کیلوگرم کشتی گیر قم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود