مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آذر 1394 ساعت 09:452015-12-10فرهنگي

فهرست کامل نامزدهای جوایز انجمن بازیگران آمریکا


نامزدهای بیست و دومین دوره جوایز سینمایی انجمن بازیگران آمریکا یکی از بهترین پیش بینی کننده های شاخه بازیگری جوایز اسکار در بخش سینمایی و تلویزیونی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نامزدهای بیست و دومین دوره جوایز سینمایی انجمن بازیگران آمریکا در حالی اعلام شد که هلن میرن و ادریس آلبا هر کدام با نامزدی در سه بخش پیشتاز این رویداد سینمایی نام گرفتند.

فیلم ترامبو با نامزدی در سه شاخه بهترین بازگیرنقش اصلی (برایان کارنستون)، بازیگر نقش مکمل (هلن میرن) و بهترین تیم بازیگری نیز در میان فیلم های سال 2015 بیشترین نامزدی را در جوایز انجمن بازیگران آمریکا از آن خود کرد.

فیلم های جانوارن بی سرزمین ، کارول ، بیگ شورت ، اتاق ، افشاگر و استیو جابز نیز هر کدام در دو بخش از جوایز انجمن بازیگران امریکا (SAG) نامزد کسب جایزه شناخته شدند.

اهمیت جوایز انجمن بازیگران آمریکا که اولین دوره آن در سال 1995 برگزار شد از آن جایی نشات می گیرد که این رویداد سینمایی یکی از بهترین پیش بینیکنندگان شاخه بازیگری جوایز اسکار است، همانطور که سال گذشته چهاربرنده نقش اصلی و مکمل مرد و زن انجمن بازیگران شامل ادی ردماین ، جولین مور ، جی کی سیمونز و پاتریشیا آرکت همگی در جوایز اسکار نیز موفق به کسب جایزه شدند، اتفاقی که در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست کامل نامزدهای جوایز انجمن بازیگران آمریکا

فهرست کامل نامزدهای جوایز انجمن بازیگران آمریکا