مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آذر 1394 ساعت 10:062015-12-10سياسي

معاون امور زنان رییس جمهور کجای پازل انتخاباتی اصلاح طلبان است؟ +تصاویر


شهیندخت مولاوردی که از اعضای شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب بوده، در قامت معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور نیز اهداف این جریان سیاسی را پیگیری می کند و به رغم حضور در دولت، - حضور پررنگی در همایش های اصلاح طلبان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های شهیندخت مولاوردی نیز در این عرصه ید طولایی دارد و درواقع معاونت زنان را به پوششی برای پیگیری اهداف سیاسی جریانی اصلاح طلبان بدل ساخته است.

وی در این راستا پای ثابت اغلب همایش های این جریان بوده و برنامه کاری خود را بر اساس اهداف سیاسی اصلاح طلبان طراحی و عملیاتی می کند.

حضور مولاوردی در کنگره حزب اتحاد ملت و گفت وگو با علی شکوری راد در اثنای برگزاری مراسممولاوردی اینک به یاری اصلاح طلبان در راستای عملیاتی سازی پروژه سهمیه 30 درصدی زنان در مجلس رفته است.

وی روز سه شنبه در همایشی که به همین منظور از سوی جریان اصلاح طلب به عنوان زنان در تاریخ مجالس ایران برگزار شد با اشاره به اینکه زنان بیشتر از مردان متعهد به صلح هستند، گفت: در برخی مواقع مطرح می شود که در نظر گرفتن سهمیه بندی جنسی در مجلس و تبعیض مثبت به نفع زنان نیست و خلاف قانون است درحالی که با استناد به مقدمه قانون اساسی این موضوع رد می شود، چراکه در مقدمه قانون اشاره شده؛ زنان به علت ستم بیشتری که از نظام طاغوتی دیده اند، استیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور زنان رییس جمهور کجای پازل انتخاباتی اصلاح طلبان است؟ +تصاویر

معاون امور زنان رییس جمهور کجای پازل انتخاباتی اصلاح طلبان است؟ +تصاویر