مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آذر 1394 ساعت 16:562015-12-13پزشكي

دبیر علمی کنگره بهداشت محیط ایران: سختی آب شیراز برای سلامتی مضر نیست


دبیر علمی کنگره بهداشت محیط ایران گفت: شایعاتی که در مورد آلودگی میکروبی و شیمیایی آب شیراز مطرح می شود صحت ندارد و تنها سختی آب شیراز بالا است که برای سلامتی مضر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، منصوره دهقانی بعدازظهر امروز در نشست خبری هجدهمین کنگره بهداشت محیط ایران که در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم آذرماه برگزار می شود، اظهار داشت: کارشناسان وظایف خود را در مورد آزمایش و رفع نگرانی مردم در مورد آب، هوا و محصولات غذایی انجام می دهند و در مواردی تذکرات لازم را به مسئولان اعلام می کنند اما مسئولان اجرایی به سبب عواقب بروز بیکاری گسترده، گاه جدیت لازم را در برخورد با مشاغل آلاینده ندارند.

وی افزود: در حال حاضر مردم نگرانی های گسترده ای در مورد محصولات آلوده دارند که در مواقعی این نگرانی صحیح و در برخی موارد نادرست و متکی به شایعه است.

دهقانی ادامه داد: یکی از نگرانی هایی که چندان پایه علمی ندارد ناسالم بودن آب شیراز و لزوم استفاده از تصفیه های خانگی است که ما با این تصفیه های خانگی موافق نیستیم و اعتقاد داریم لازم است در مورد انواع تصفیه ها به مردم اطلاع رسانی شود که گاه فاکتورهای مناسب توسط این فیلترها حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر علمی کنگره بهداشت محیط ایران: سختی آب شیراز برای سلامتی مضر نیست

دبیر علمی کنگره بهداشت محیط ایران: سختی آب شیراز برای سلامتی مضر نیست