مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آذر 1394 ساعت 18:552015-12-14سياسي

توفیقی: انرژی مان را برای حذف رقیب مان صرف نکنیم


همه ما یک مسئولیت مشترک داریم و آن این است که چگونه به کمک هم و در کنار هم با سلیقه های مختلف دانشگاهی بسازیم که بتواند مهم ترین نقش را در توسعه علمی، - فرهنگی و اجتماعی ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، جعفر توفیقی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و دومین سالگرد تاسیس انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شهید فتوحی این دانشگاه با گرامیداشت یاد سه شهید 16 آذر 1332 اظهار کرد: خون این شهدا باعث اوج گیری جنبش دانشجویی در دوران قبل از انقلاب بود و با پیروزی انقلاب اسلامی تشکل های دانشجویی پایه گذاری شدند.

وی در مورد تفاوت های اساسی این تشکل ها در قبل و بعد از پیروزی انقلاب تصریح کرد: تشکل ها و جنبش های دانشجویی در زمان رژیم پهلوی خودشان را بیرون از این رژیم تعریف می کردند که با رشادت هایی که انجام دادند باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند و بعد از پیروزی انقلاب هم تشکل ها در داخل نظام خودشان را تعریف کردند.

الان 37 سال از پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و تجربه های نوینی را در توسعه علمی کشور بدست آورده ایم و شاخص های علمی نیز این پیشرفت ها را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر جمعیت دانشجویی و تشکیل سرمایه های انسانی نیز در کشور ما جوانان فرهیخته و با انگیزه ای وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیقی: انرژی مان را برای حذف رقیب مان صرف نکنیم

توفیقی: انرژی مان را برای حذف رقیب مان صرف نکنیم