مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آذر 1394 ساعت 19:452015-12-14سياسي

اعضای شورای سیاست گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از انتخاب ترکیب اعضای شورای سیاست گذاری سنجش و پذیرش دانشجو در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

- جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون آموزش از حضور معاونان وزارت علوم و نمایندگانی از دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای شورای اصلی سیاست گذاری سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی و دکترا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: وزیر علوم به عنوان رییس، وزرای بهداشت و آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد، رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشجو در وزارتخانه های علوم و بهداشت و دو نفر از روءساهای دانشگاه های دولتی به انتخاب وزرای علوم و بهداشت نیز به عنوان اعضای شورا معرفی شدند.

ضمن اینکه معاون های آموزشی وزرای علوم و بهداشت و دو نماینده از کمیسیون آموزش مجلس باید به عنوان ناظر و بدون حق رای به این جمع اضافه شوند.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: در این جلسه قرار بود وزرای علوم و آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان نیز حاضر شوند که نیامدند و بررسی سوالات نمایندگان به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای سیاست گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند

اعضای شورای سیاست گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند