مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 11:162015-12-15ورزشي

استعفای سرپرست تیم ته جدولی الوند همدان پذیرفته شد


در حالی که تیم دسته دومی وحدت الوند همدان در تعطیلات نیم فصل به سر می برد هیئت مدیره این باشگاه با استعفای سرپرست این تیم ته جدولی موافق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، در حالی که از 15 آذر ماه جاری تیم های دسته دومی تعطیلات نیم فصل خود را آغاز کردند و بیشتر آنها به دنبال تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید هستند از نماینده دسته دومی الوند همدان نیز تغییراتی در کادر اجرایی آن شنیده می شود.

بعد از برگزار نشدن بازی بین تیم های وحدت الوند و سپیدرود رشت به دلیل بارش برف و معطلی 48 ساعته هر دو تیم، فرشید گل محمدی سرپرست الوندی ها به عملکرد ضعیف هیئت فوتبال و به تبع آن متولیان ورزش انتقاد شدیدی داشت.

زحماتی که اعضای باشگاه وحدت الوند برای برگزاری این بازی متحمل شدند و در اصل وظیفه آنها نبوده باعث شد تا عدم حمایت هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان از نماینده دسته دومی فوتبال استان به خوبی مشهود شود.

با توجه به اینکه مسئولیت اجرایی هر تیمی مربوط به سرپرست تیم بوده به این دلیل و بروز مشکلات متعدد فرشید گل محمدی سرپرست این تیم خواستار جدایی از تیم شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه به منظور بررسی وضعیت موجود باشگاه و ارائه راه هایی برای تقویت تیم در آخرین جلسه با استعفای گل محمدی موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای سرپرست تیم ته جدولی الوند همدان پذیرفته شد

استعفای سرپرست تیم ته جدولی الوند همدان پذیرفته شد