مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 12:212015-12-15فرهنگي

زنان و دختران کُرد به دیدن حکایت عاشقی دعوت شدند


احمد رمضان زاده کارگردان حکایت عاشقی در یادداشت کوتاهی زنان و دختران کُرد را به دیدن این فیلم دعوت کرد که از روز چهارشنبه 25 آذر ماه در تهران و شهرستانها روی پرده می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"،اکران سراسری و عمومی فیلم سینمایی حکایت عاشقی A Tale of Love به کارگردانی احمد رمضان زاده و به تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی و با بازی بهرام رادان ، قطب الدین صادقی ، بهمن زرین پور ، شیلان رحمانی و شوان عطوف بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق، از روز چهارشنبه 25 آذر ماه جاری توسط شرکت پخش جوزان فیلم در سینماهای تهران و شهرستانهای مختلف کشور آغاز می شود؛ و کارگردان این فیلم، در یادداشت کوتاهی به زبان های فارسی و کُردی؛ زنان و دختران کُرد را به دیدن این فیلم دعوت کرده است.

در یادداشت احمد رمضان زاده کارگردان فیلم سینمایی حکایت عاشقی آمده است:با احترام و عشق به مادران و همسران و دختران حلبچه که آشوب جنگ و بمباران شیمیایی قلب آنان را تکه تکه کرد .

و درود و سپاس به همه زنان کُرد که صدای حلبچه را از حنجره های زخمی و ریه های نیمه سوخته شان، به همه جا رساندند .

از همه زن های کُرد می خواهم به احترام این شیرزنان رنج دیده، فیلم حکایت عاشقی که حکایت قربانی شدن عشق پاک و زیبا و معصوم دختران حلبچه است را ببینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان و دختران کُرد به دیدن حکایت عاشقی دعوت شدند

زنان و دختران کُرد به دیدن حکایت عاشقی دعوت شدند